دهمین دوره مسابقات سوارکاری شاندرمن جام فجر ۳۷ برگزار گردید

دهمین دوره مسابقات سوارکاری شاندرمن جام فجر ۳۷ در دو رده اسب های بزرگسال و خردسال، نهم بهمن ماه ۱۳۹۴ در جاده ییلاقی و زیبای استه سر شاندرمن در حالی برگزار گردید که تمام شرایط برای برگزاری یک مسابقه جذاب و دیدنی مهیا بود.

از نکات بسیار شگفت انگیز و جالب این دور از مسابقات حضور اسب دوستان و علاقه مندان شهرستانهای ماسال، رضوانشهر، تالش، صومعه سرا، فومن، انزلی و اهالی شریف شاندرمن بود که واقعا می طلبد فضای مناسب تری بعنوان جایگاه تماشاگران برایشان مهیا نمود.

محمد عبدی، رییس هیات سوارکاری شهرستان ماسال در این دور از مسابقات خبر از تشکیل انجمنی برای اسب تالش داد و از مسئولین شهرستان و استان خواستار اختصاص فضای مناسب تری جهت برگزاری مسابقات سوارکاری شد. ایشان همچنین از کلیه مالکین اسب ها و علاقه مندان جهت حضور در رژه سوارکاران در روز دوشنبه تاریخ دوازده بهمن ساعت نه صبح از مزار شهدای گلگون کفن شاندرمن تا مزار شهدای والامقام ماسال دعوت نمود.

سید محمد باقر شفیعی شالکه، رییس هیات شاندرمن نیز  در حاشیه این مسابقه اعلام نمودند که شش اسب برتر رده بزرگسال و سه اسب رده خردسال مجوز ورود در فینال مسابقات در بیست و سوم بهمن در همین مکان را کسب نمودند که در حضور مسئولین شهرستان و استان جهت کسب عنوان قهرمانی استان با هم به رقابت سالم می پردازند.

فرشاد حاجتی مقدم دبیر هیات سوارکاری شاندرمن نیز در مصاحبه خود با این واحد خبری اشاره نمودند که اسب ریو به مالکیت آقای هلاکو رضایی از ماسال و چابکسواری مهرداد شهبازی از شاندرمن اول، اسب ببری به مالکیت آقای ابراهیم نصیری و چابکسواری ابراهیم عزیزی از ماسال دوم، اسب یاشا به مالکیت آقای عبداله صیاد با چابکسواری محمد جمالی از شاندرمن سوم، اسب سزار به مالکیت سیدناظم فاطمی و چابکسواری امیرارسلان حاجتی مقدم از شاندرمن چهارم، اسب پتیو به مالکیت آقای فرزام پورعباس با چابکسواری شهریار کریمی از رضوانشهر پنجم، اسب الپاچ به مالکیت آقای پوریا عزیزی با چابکسواری فرشاد جلالی از شاندرمن عنوان ششم را کسب و مجوز حضور در فینال مسابقات را در رده بزرگسالان دریافت نمودند.

همچنین اسب افلاطون به مالکیت سیدناظم فاطمی و چابکسواری امیر ارسلان حاجتی مقدم از شاندرمن مقام اول، اسب هیرو به مالکیت و چابکسواری آقای مهردادشهبازی از شاندرمن مقام دوم، اسب آنتیک به مالکیت علی ذوالفقاری و چابکسواری ابراهیم عزیزی از ماسال مقام سوم رده اسبهای خردسال را به خود اختصاص داده و مجوز ورود در فینال مسابقات در ۲۳بهمن را کسب نمودند.

ضمنا حضور آقایان صالح معاف مشاور جوان فرمانداری ماسال و شهرام صفری مسؤل نمایندگی اداره ورزش و جوانان شاندرمن و جناب آقای شیرعلی نیا کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم در این دور از مسابقات قابل تقدیر و تشکر می باشد.

بنر کانال تلگرام شاندرمن۲۰

همچنین ببینید

برگزاری مسابقات بومی محلی بانوان در شاندرمن به مناسبت دهه کرامت

به گزارش گروه رسانه ای شاندرمن20، بمناسبت دهه کرامت یک دوره بازی های بومی محلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.