زیبای ابری-معرفی ییلاقات شاندرمن در ماهنامه سرزمین من

با کمال مسرت و به همت اقای عماد وزیری ییلاقات شاندرمن زیبا در آخرین شماره ماهنامه وزین سرزمین من، پرمخاطب ترین مجله سفر و ایران شناسی معرفی گردید…

معرفی ییلاقات شاندرمن در مجله سرزمین من- سایت شاندرمن۲۰ (۳)
تصویر از طرح روی جلد ماهنامه سرزمین من که در قسمت پایین صفحه عنوان زیبای ابری برای ییلاقات شاندرمن در نظر گرفته شده است…

معرفی ییلاقات شاندرمن در مجله سرزمین من- سایت شاندرمن۲۰ (۱)مقاله عماد وزیری در مورد ییلاقات شاندرمن همراه با عکسی از للکون شاندرمن (از سید مومن منفرد) در ماهنامه سرزمین

معرفی ییلاقات شاندرمن در مجله سرزمین من- سایت شاندرمن۲۰ (۲)

زیبای ابری- معرفی ییلاقات شاندرمن در مجله سرزمین من…

در مورد این ماهنامه بیشتر بدانید…

مجله ی سرزمین من

ماهنامه «سرزمین من» یکی از مجلات مؤسسه همشهری است که در زمینه ایران‌شناسی و ایران‌گردی منتشر می‌شود. این مجله به میراث فرهنگی، تاریخی، طبیعی و ناملموس ایران در شاخه‌های باستان‌شناسی و تاریخ، محیط‌زیست، طبیعت و حیات‌وحش، مردم‌شناسی و آداب و رسوم مختلف می‌پردازد. این نشریه برای نخستین بار راهنمای ایرانگردی را طبق استانداردهای گردشگری جهانی بسته‌بندی و بنا به سلیقه گردشگران تقسیم و ارائه داد. نخستین شماره «سرزمین من» در مهرماه سال ۱۳۸۷ به سردبیری رضا مختاری منتشر شد و تا تیرماه ۱۳۹۳، ۵۷ شماره آن منتشر شده است. از این مجله به عنوان نشنال جئوگرافیک ایرانی یاد می‌شود.

پرجایزه ترین مجله ایران
نشریه «سرزمین من» کسب ۴۵ جایزه را در کارنامه خود دارد و در سال ۱۳۸۹ موفق شد تا با به دست آوردن ۳۸ جایزه در حوزه‌های میراث طبیعی، میراث فرهنگی و ناملموس، عنوان پرجایزه‌ترین مجله سال را از آن خود کند.

ثبت جهانی میراث ایران
در سال ۱۳۸۸ پرونده «مهارت‌های سنتی ایرانیان در لنج‌سازی و لنج‌رانی در خلیج‌فارس»با پژوهش و تدوین گروه تحریریه «سرزمین من» تهیه و توسط سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، به یونسکو ارسال شد و در ۳ آذرماه ۱۳۹۰ در فهرست میراث ناملموس جهان در یونسکو به ثبت رسید.با ثبت این پرونده برای نخستین نام خلیج فارس وارد فهرست میراث جهانی شد.

نمایشگاه عکس
مجله «سرزمین من» در آبان‌ماه سال ۱۳۹۰ اولین نمایشگاه بزرگ عکس ایران‌شناسی را در خانههنرمندان برگزار کرد؛ نمایشگاهی با عنوان «۱۶۴۷۱۹۵ کیلومتر مربع، نمایشگاهی به وسعت ایران» که از عکس‌های منتشر شده در طول سه سال انتشار مجله تشکیل شده بود. دومین نمایشگاه عکس «سرزمین‌من» با نام «شبانه‌ها» در دی‌ماه ۹۰ در «کافه عکس» تهران برگزار شد. سومین نمایشگاه بزرگ عکس ایران‌شناسی «سرزمین‌من» اسفندماه ۹۰ و فروردین‌ماه ۹۱، در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار شد که آمار بازدید از آن ۶۴۰۰ نفر بود.

 رکورددار عکس و محتوا در زمینه ایرانشناسی
«سرزمین‌من» طی ۵۷ شماره، انتشار بیش از ۱۲۰۰۰ عکس از۴۵۰ عکاس را در ۶۰۰ گزارش و مقاله، ۶۵۰  راهنمای‌سفر و ۵۰۰ خبر از بیش از ۴۵۰ نویسنده و ۱۴ ویژه‌نامه راکارنامه خود به ثبت رسانده است.

منبع: گروه مجلات همشهری

بنر کانال تلگرام شاندرمن۲۰

همچنین ببینید

خبر شاد و خوشحال کننده برای کودکان تالش | نخستین مجموعه شعرهای کودک تالشی در ایران منتشر شدند

بالاخره پس از مدت ها تلاش و کوشش دو مجموعه شعر کودک تالشی “پَپو” و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.