چهاردهمین دوره مسابقات سوارکاری شاندرمن برگزار شد

با حضور سوارکارانی از شهرستان های گیلان؛
چهاردهمین دوره مسابقات سوارکاری شاندرمن برگزار شد.

فرشاد حاجتی مقدم دبیر هییت سوارکاری شاندرمن افزود این دوره از مسابقات در دو رده بزرگسال و خردسال برگزار گردید که ۹ شرکت کننده از شهرستانهای ماسال،شاندرمن و تالش در آن حضور داشتند. این دوره از مسابقات سوارکاری در روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ به همت هییت سوارکاری شاندرمن در منطقه حاجی بیجار شاندرمن برگزار شد.

در این دوره از مسابقات اسب‌ خطرساز به مالکیت ابراهیم نصیری و چابکسواری محمد جمالی، اسب طوفان به مالکیت و چابکسواری فرشاد جمالی و اسب سردار به مالکیت باقر شفیعی و چابکسواری امیر ارسلان حاجتی مقدم، مقام های اول تا سوم را در رده بزرگسالان به خود اختصاص دادند.

همچنین مقام های اول تا سوم در رده خردسالان، به اسب پلنگ به مالکیت هلاکو رضایی و چابکسواری امیر ارسلان حاجتی مقدم، اسب ولوله به مالکیت احمد دلداری و چابکسواری مهرداد شهبازی و اسب انیک به مالکیت سیاوش اجلالی و چابکسواری محسن ماجلانی اختصاص یافت.

کاوه قدسی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماسال، ضمن مثبت ارزیابی کردن شرایط برگزاری مسابقات گفت: حضور انبوه علاقه مندان و تماشگران به این رشته مفرح چشمگیر است. همین جا حمایت های خود را از ورزش سوارکاری اعلام می‌کنم.

سید محمد باقر شفیعی مسؤل برگزاری این دوره از مسابقات نیز با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از مسابقات، از حمایت های جناب اقای کاوه قدسی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماسال،محمد عبدی رییس هییت سوارکاری شهرستان ماسال، بخشدار محترم شاندرمن، آقایان قهرمان شعبانپور و جهانسوز بخشی زاده از اعضای شورای شهر شاندرمن، دهیاری و شوراهای محترم روستاهای امام زاده شفیع و طالب دره قدردانی نمود.

با کلیک روی تصویر زیر پنجره اى ظاهر خواهد شد که مى بایست روى گزینه OK کلیک نمایید تا به عضویت کانال شاندرمن۲۰ در آیید.

بنر عمودى متحرک شاندرمن٢٠

همچنین ببینید

برگزاری بازی های بومی محلی در شاندرمن به مناسبت دهه فجر

برگزاری بازی های بومی محلی در شاندرمن یک دوره مسابقات ورزش های بومی و محلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.