پیشرفت شاندرمن حاصل نخواهد شد مگر با اصلاح فرهنگ غلط سکوت

فرهنگ غلط سکوت مردم شاندرمن

فرهنگ غلط سکوت مردم شاندرمن

مازیار احمدی
فرهنگ غلط سکوت مردم شاندرمن

مردم اصیل شاندرمن؛ همین امروز نسبت به اصلاح فرهنگ غلط سکوت اقدام کنیم، فردا ممکن است خیلی دیر شده باشد.

بی شک آگاهی از #حقوق_شهروندی و حسایست به آن، نخستین گام در جهت حرکت شاندرمن در مسیر پیشرفت و توسعه می باشد.

انتخابات #شورای_شهر و در مرحله ی بعد انتخاب #شهردار ، می تواند شاندرمن را به پیشرفت برساند و یا همچنان لنگان لنگان پیش ببرد و شاهد عقب ماندگی های همیشگی باشیم.

مردم عزیز، ۴ سال عمریست بازنگشتنی، پس لطفاً فرهنگ غلطِ سکوت و نادیده گرفتن ایرادات و حقوق شهروندی را یکبار برای همیشه بشکنیم.

اگر کمی دقت کنیم شاید در کمترین فاصله از شهرمان، شکستن سکوت و پافشاری مردم در احقاق حقوقشان و نتیجه عملی آن را ببینیم. پس پیشرفت شهرمان را جدی بگیریم.

فرهنگ غلط سکوت مردم شاندرمن

لازم است یاد آوری کنیم خاطره خوش ثمر بخش اعتراض و پیگیری #معدن_امامزاده_شفیع را، اقدامی بود که سالیان سال در ذهن ها باقی خواهند ماند. در این حرکت پس از اطلاع رسانی بموقع #گروه_رسانه_ای_شاندرمن۲۰، شاهد بودیم که مردم بدون تشکیل حتی یک تجمع غیرقانونی، اعتراض خود را نسبت به احداث این معدن به بالاترین سطوح مسولین رسانده و با پیگیری مجدانه جلوی این آسیب زیست محیطی را از همان آغاز گرفتند. پس غیر ممکن وجود ندارد.

فرهنگ غلط سکوت مردم شاندرمن
اما متاسفانه در غالب موارد دیگر مردم شاندرمن هیچ حرکت قابل توجه مطالبه گرانه ای از خود نشان نداده اند.

این در حالی ست که مردم این حق مسلم را دارند در هر جایی که احساس کنند تصمیمات شورای شهر بعنوان خدمتگزاران مردم، به مصلحت شهرشان نیست باید اقدام صریح و سریع داشته باشند و ابتدا از روشهای دموکراتیک و #مدنی و از طریق رسانه ها همراه با جدیت و پافشاری موضوع را پیگیری نموده، و در صورت عدم نتیجه گیری موضوع را به مراجع بالاتر ارجاع دهند، و تا مطمئن نشده اند که اصلاح لازم صورت گرفته یا نه، دست از تلاش بر ندارند.

برای اعضای محترم شورای شهر که حسب نتیجه شمارش آرا منتخبین همین مردم به حساب می آیند، دلیلی منطقی برای به حاشیه راندن مردمی که آنها را بر کرسی شورای شهر نشانده اند وجود ندارد.

مهر تایید برای این خواست به حق نیز این فرمایش #مقام_معظم_رهبری ست که فرموده اند، مردم این حق را دارند که عملکرد مسولین را نظارت و قضاوت نمایند و مسئولین نیز وظیفه پاسخگویی و اجابت خواسته ای مردم را دارند. این فرمایش اتمام حجتی با مردم در خصوص دفاع از حقوق شان و مسولین در خصوص پاسخگو بودنشان می باشد که همه ملزم به انجام وظیفه در این خصوص می باشند .

✅ مردم اصیل شاندرمن؛ همین امروز نسبت به اصلاح فرهنگ غلط سکوت اقدام کنیم، فردا ممکن است #خیلی_دیر شده باشد.

فرهنگ غلط سکوت مردم شاندرمن
فرهنگ غلط سکوت مردم شاندرمن
فرهنگ غلط سکوت مردم شاندرمن

⚠️ بازنشر مطالب فقط با ذکر منبع گروه رسانه ای شاندرمن۲۰ مجاز است.


با کلیک روی تصویر زیر پنجره اى ظاهر خواهد شد که مى بایست روى گزینه OK کلیک نمایید تا به عضویت کانال شاندرمن۲۰ در آیید.

بنر عمودى متحرک شاندرمن٢٠

 

همچنین ببینید

برگزاری بازی های بومی محلی در شاندرمن به مناسبت دهه فجر

برگزاری بازی های بومی محلی در شاندرمن یک دوره مسابقات ورزش های بومی و محلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.