نخستین مجتمع گردشگرى سه ستاره گیلان در شاندرمن

نخستین مجتمع گردشگرى سه ستاره گیلان در شاندرمن در حال احداث است.

 

مدتها بود که مسئله بهره روی از استخر طبیعی شاندرمن بعنوان یکی از جاذبه های طبیعی این شهر اذهان مردم، مسئولین و رسانه ها را به خود درگیر کرده بود و البته هر از گاهی صحبت هایی در خصوص سرمایه گذاری بخش خصوصی در آن مطرح می گردید. تا اینکه خبری خوش در این خصوص در مرداد ماه امسال و در آخرین روزهای چهارمین دوره شورای شهر رسانه ای شد…

کلنگ زنى نخستین مجتمع گردشگرى سه ستاره گیلان در شاندرمن

این مجتمع گردشگری با سرمایه گذارى آقایان عباس کوهنورد و پیمان احمدی سرمایه گذاران #شاندرمنی طرح، در تاریخ ۹۶/۰۵/۲۶، با حضور مسئولین شهر، بخش و شهرستان و با حضور جمعی از اهالی شاندرمن کلنگ زنی شد.

خبری که باعث مسرت شاندرمنی ها گردید و امید است که شروعی برای تزریق خون تازه سرمایه گذاری بخش خصوصی در شاندرمن البته با حمایت همه جانبه باشد.

و اما توضیحات بیشتر در خصوص این پروژه:

آقای پیمان احمدی، یکی از سرمایه گذاران این پروژه در گفتگو با گروه رسانه ای شاندرمن۲۰ عنوان داشتند که مدتها بود که فکر ایجاد مرکزی گردشگری در کنار استخر ذهنش را به خود مشغول نموده بود که در نهایت با مشورت های متعدد، با همراهی آقای عباس کوهنود امکان سرمایه گذاری برای استفاده از این موهبت خدادادی در شاندرمن میسر گردید.

پس از ارائه پیشنهاد سرمایه گذاری با شهرداری شاندرمن و استقبال و پذیرش طرح توجیهی، قرارداد واگذاری آن بسته شد. سپس مجوزهای لازم برای تغییر کاربری این مجتمع که، نخستین مجتمع گردشگری سه ستاره گیلان می باشد، پس از یکسال پیگیری های مستمر در ادارات و نهادهای ذیربط و البته همکاری شهرداری شاندرمن، اخذ گردید.

در حال حاضر عملیات عمرانی این پروژه پس از کلنگ زنی در ۲۶ مرداد ماه گذشته در زمینی به مساحت تقریبی ۷۰۰۰ متر مربع آغاز گردیده است.

پیمان احمدی افزود این پروژه در کنار استخر طبیعی شاندرمن، شامل ۱۰ سوییت یا ویلای ۶۵ متری دوبلکس، سالن اجتماعات به مساحت ۸۰۰ متر مربع، رستورانی به مساحت تقریبی ۳۰۰متر مربع، کافی شاپ به مساحت  ۲۰۰متر مربع و ۱۲ آلاچیق مدرن، زیبا و به روز خواهد بود. ضمناً فضای بازی کودکان و  محوطه پارکینگ نیز در این مجمتع گردشگری پیش بینی شده است.

پیمان احمدی در پایان عنوان داشت که از طرف خود و عباس کوهنورد دیگر سرمایه گذار طرح، نهایت سپاس و قداردانی را بابت تمامی زحمات آقایان سید نظام عبدالحسین زاده – شهردار سابق شاندرمن، و مازیار پرهیزگار- مسئول فنی شهرداری شاندرمن و همچنین اعضای محترم چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شاندرمن دارد و اینطور به صحبتهایشان پایان دادند که جهت اجرای این پروژه مهم نیازمند حمایت همه شاندرمنی های عزیز و بویژه اهالی کوچه فردوسی در مجاورت این پروژه خواهند بود.

در ادامه تصاویری از کلنگ زنی و طرح سه بعدی پروژه خواهد آمد.

نخستین مجتمع گردشگرى سه ستاره گیلان در شاندرمن

نخستین مجتمع گردشگرى سه ستاره گیلان در شاندرمن

نخستین مجتمع گردشگرى سه ستاره گیلان در شاندرمن

نخستین مجتمع گردشگرى سه ستاره گیلان در شاندرمن

نخستین مجتمع گردشگرى سه ستاره گیلان در شاندرمن

نخستین مجتمع گردشگرى سه ستاره گیلان در شاندرمن

 

انتهای پیام
⚠️ بازنشر مطالب فقط با ذکر منبع گروه رسانه ای شاندرمن۲۰ مجاز است.


با کلیک روی تصویر زیر پنجره اى ظاهر خواهد شد که مى بایست روى گزینه OK کلیک نمایید تا به عضویت کانال شاندرمن۲۰ در آیید.

بنر عمودى متحرک شاندرمن٢٠

همچنین ببینید

برگزاری بازی های بومی محلی در شاندرمن به مناسبت دهه فجر

برگزاری بازی های بومی محلی در شاندرمن یک دوره مسابقات ورزش های بومی و محلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.