نهمین دوره مسابقات سوارکاری شاندرمن برگزار شد.

نهمین دوره مسابقات سوارکاری یادمان شهید والامقام کیومرث سالاری به همت هیات سوارکاری شاندرمن در جاده دیلیک شاندرمن برگزار گردید.

فرشاد حاجتی مقدم دبیر هیات سواراکاری شاندرمن در این خصوص اعلام نمود که این دور از مسابقات در دو رده سنی اسبها برگزار گردید که در رده بزرگسالان، اسب یاسمن به مالکیت آقای ولی رستم پور و چابکسواری شایان قربانی از شاندرمن قهرمان، اسب سمندر به مالکیت آقای هادی امدادی از ضیابر و چابکسواری آرمین احمدی از شاندرمن مقام دوم و اسب تورنادو به مالکیت آقای فربد کریمی از رضوانشهر و چابکسواری مهرداد شهبازی از شاندرمن مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
دور دوم این مسابقات در رده اسبهای زیر پنج سال برگزار گردید که اسب افلاطون به مالکیت محمد محجوب و سوارکاری امیرارسلان حاجتی از شاندرمن مقام قهرمانی، اسب هیرو با مالکیت و چابکسواری مهرداد شهبازی از شاندرمن مقام دوم و اسب قره خان به مالکیت محمد عزیزی و چابکسواری فرشاد جلالی از شاندرمن مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
سید محمد باقر شفیعی رییس هیات سوارکاری شاندرمن در حاشیه این مسابقات ابراز داشتند که توجه به پتانسیل بالای ورزش سوارکاری در شاندرمن، ماسال و رضوانشهر و تداوم برگزاری این مسابقات که بار مالی زیادی برای هیات دارد را جهت آمادگی اسبهای ورزشی لازم دانسته و خبر از برگزاری مسابقات قهرمانی استان در ایام مبارک دهه فجر به میزبانی شاندرمن را دادند.

محمد عبدی رییس هیات سوارکاری شهرستان ماسال و شاندرمن ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این دوره از مسابقات در فضای سالم رقابتی و رفاقتی، از برنامه های مدون این هیات و رژه بزرگ سوارکاران از مزار شهدای شاندرمن به سمت مزار شهدای ماسال و گلباران این دو مزار در ایام ا… دهه فجر خبر داد.

همچنین حضور گرم جناب آقای حسنی خو، مشاور وزیر محترم ورزش و مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان، جناب آقای مجید زمزم حراست محترم فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای علی نوروزی حراست محترم فدراسیون اسکی و جناب آقای عبدالحسین زاده شهردار محترم شاندرمن در این دور از مسابقات را به فال نیک گرفته و در راستای احداث پیست سوارکاری شاندرمن مواردی ایراد گردید.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و جوایز از شرکت کنندگان برتر تجلیل بعمل آمد.


نهمین دوره مسابقات سوارکاری یادمان شهید والامقام کیومرث سالاری- شاندرمن۲۰ (۱)

نهمین دوره مسابقات سوارکاری یادمان شهید والامقام کیومرث سالاری- شاندرمن۲۰ (۲)

نهمین دوره مسابقات سوارکاری یادمان شهید والامقام کیومرث سالاری- شاندرمن۲۰ (۳)

نهمین دوره مسابقات سوارکاری یادمان شهید والامقام کیومرث سالاری- شاندرمن۲۰ (۴)

نهمین دوره مسابقات سوارکاری یادمان شهید والامقام کیومرث سالاری- شاندرمن۲۰ (۵)

baner-telegram-shanderman

همچنین ببینید

برگزاری مسابقات بومی محلی بانوان در شاندرمن به مناسبت دهه کرامت

به گزارش گروه رسانه ای شاندرمن20، بمناسبت دهه کرامت یک دوره بازی های بومی محلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.