جشنواره‌ی بازی‌های بومی محلی در اولم شاندرمن برگزار شد

به گزارش پایگاه اینترنتی شاندرمن۲۰،  به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگشت جشن پیروزی انقلاب اسلامی، صبح امروز جشنواره بازی های بومی محلی در مدرسه علامه مجلسی روستای اولم شاندرمن برگزار گردید.

این جشنواره با همکاری اداره تربیت بدنی و اداره آموزش و پرورش شهرستان ماسال و شاندرمن و با حضور گسترده و استقبال بی نظیر دانش آموزان سه مقطع تحصیلی از مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان ماسال و شاندرمن برگزار گردید. جای بسی خوشحالی داشت که دانش آموزان دختر شرکت کننده در حرکتی فرهنگی و ارزنده با لباس فاخر بانوان تالش در این رویداد حضور داشتند.

در این جشنواره در بخش آقایان بازی های طناب کشی، یعقوب به، لی لی، طناب زنی و در بخش بانوان بازی های هفت سنگ، دُمه دُمه، دان پلان و طناب کشی با شادی و هیجان هرچه بیشتر برگزار گردید و به نفرات برتر به رسم یاد بود جوایزی اهدا شد.

برگزاری چنین جشنواره هایی در حفظ و نگهداشت سنت های ارزشمند پیشنیان نقشی ارزنده داشته و به ایجاد فضای شاد و انرژی بخش در بین نوجوانان و جوانان جامعه کمک خواهد نمود.

در پایان جا دارد ضمن تشکر از جناب آقای بلالی، مسئول ورزش آموزش و پرورش شهرستان، آقای هلاکو نظرنیا، رییس هییت ورزشهای بومی محلی و سنتی شهرستان ماسال و شاندرمن و سرکار خانم مدینه شعبانپور، نائب رئیس این هییت نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشیم.

هییت ورزشهای بومی محلی و سنتی شهرستان ماسال و شاندرمن


با کلیک روی تصویر زیر پنجره اى ظاهر خواهد شد که مى بایست روى گزینه OK کلیک نمایید تا به عضویت کانال شاندرمن۲۰ در آیید.

بنر عمودى متحرک شاندرمن٢٠

همچنین ببینید

برگزاری بازی های بومی محلی در شاندرمن به مناسبت دهه فجر

برگزاری بازی های بومی محلی در شاندرمن یک دوره مسابقات ورزش های بومی و محلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.